Prawie półtora miliona urządzeń Apple na świecie

Według statystyk w użyciu jest dzisiaj ponad 1,3 miliard urządzeń marki Apple, z których większość, bo aż 900 milionów, stanowią iPhone’y. Na drugim miejscu pod względem popularnością plasują się iPad’y, a dopiero trzecie są MacBook’i. Trudno przełożyć te liczby na ilość użytkowników, którzy korzystają ze sprzętu Apple. Wielu z nich używa zarówno iPhone’a, jak i iPad’a, niektórzy posiadają do tego jeszcze MacBook. Co więcej, ten sam użytkownik może korzystać z 2 smartfonów lub laptopów – jednego prywatnego, a jednego służbowego.

Rosnąca liczba urządzeń Apple po części wynika z pewnością z relatywnie niewielkiej ich awaryjności. Należy jednak pamiętać, że są to złożone, zaawansowane urządzenia, przez to całkowite uniknięcie jakichkolwiek uszkodzeń nie jest możliwe. Przyglądnijmy się najczęstszym z nich.

Najczęstsze awarie urządzeń Apple

Jednym ze zdecydowanie najczęstszych problemów z urządzeniach Apple jest nieprawidłowa praca baterii. Akumulator wolno się ładuje lub nie jest możliwe doładowanie go do pełna. Ponadto, może również zbyt szybko się wyładowywać. Korzystając z gwarancji, użytkownik może zażądać wymiany urządzenia, jeżeli Apple przyzna, iż przynależy ono do wadliwej serii. W przeciwnym wypadku niezbędna będzie wymiana baterii. Warto zlecić ją serwisowi, gdyż nieumiejętne rozkręcenie obudowy może doprowadzić do uszkodzenia urządzenia.

Prawie półtora miliona urządzeń Apple na świecie

Uszkodzone gniazdo

Warto mieć na uwadze, że w przypadku iPhone’ów problemy z ładowaniem mogą wynikać również z uszkodzenia gniazda. Rozwiązaniem problemu jest niemal zawsze wymiana gniazda, z wyłączeniem sytuacji, w których okazuje się, iż przyczyną niesprawności jest zanieczyszczenie gniazda.

Niesprawny przycisk

Innym częstym problemem jest niesprawność przycisku. Problem polega na wybiórczej reakcji przycisku lub na całkowitym odmówieniu posłuszeństwa. Jest to kolejna awaria objęta gwarancją. Mimo to użytkownicy często nie decydują się na skorzystanie z usługi gwarancyjnej, gdyż oznaczałoby to utratę telefonu na okres co najmniej kilkunastu dni. Dlatego też klienci wolą zwrócić się do serwisu Apple, w którym wymiana przycisku trwa 1-2 dni.

Powstanie artykułu wsparł przy pomocy i-heaven Serwis Apple. Jest to profesjonalny serwis urządzeń marki Apple, takich jak iPhon’y, iPad’y, MacBook’i i inne. Firma ma na swoim koncie już kilka tysięcy skutecznych napraw, w tym wymiany nawet najmniejszych podzespołów.

Musisz także przeczytać!

Specyfika i przeznaczenie szaf zewnętrznych

Specyfika i przeznaczenie szaf zewnętrznych

BHP w branży informatycznej

BHP w branży informatycznej

Szafa dostępowa

Szafa dostępowa

Szafa sterownicza

Szafa sterownicza

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *